Elidor Türkiye Çok Çakal Çoook

Elidor Türkiye diyoruz ama burada büyük ihtimal markanın sosyal medyada yapılanlardan haberi yok herşeyin mükemmel ilerlediğini sanıyor. Burada ki asıl çakalımız ajansın kendisi (manajans-jwt oldugunu ögrendik bu arada).

Gelelim çakallığa, Elidor Türkiye şu an Facebook sayfası üzerinde Kenan Doğulu’yu kullandığı kampanyalar yapmakta (ünlülerin kullanıldığı kampanyaların dijitalde çok eski bir trend olduğunu unutmuş olmalılar). Bu kampanyaların hiç bir şekilde viral yayılma gücü yok, incelerseniz farkına varabilirsiniz.

en güncel kampanyaları 10.000 kez ziyaret edilmiş, dikkat edin 10.000 farklı kişi değil, 10.000 kez ziyaret edilmiş

http://www.facebook.com/apps/application.php?id=211400422224984 burdan görebilirsiniz.

Enteresan nokta şu ki sayfada 1.5 ay öncesine kadar 10.000 kişi varken şu an tam 106.000 kişi var. Bu orantısız ve hızlı artışın sebebinin yaptıkları kampanyalar ve verdikleri reklamlar olmadığını siz de tahmin ediyor olmalısınız.

http://www.socialbakers.com/facebook-pages/233356264621-elidor-turkiye

adresinden gün gün artış grafiklerini inceleyebilirsiniz. 1 günde 30bin kişi gelmiş sonra 3 gün kimse gelmemiş e nasıl olur allah allah?

R10 gibi forumlarda bu işin ticaretini yapan kişiler mevcut, şu kadar lira veriyorsun sayfana şu kadar hayran kazandırıyorsun istersen hepsi bayan bile olabiliyor, şu yaş ortalamasında olsun dersin onu da yapıyorlar, çooook temiz yöntem,

binlerce liralık projeler yap 3 5 kuruşa sayfaya hayran kazandır, sonra projemiz ile şu kadar kişiye ulaştık bak hatta sayfamızdakilerin %80 i kadın direk hedef kitle  de. temiz paralar kazan nasıl olsa büyük ödüller almış kocaman ajanssın, stratejiye, farklılaşmaya, iletişime kimin ihtiyacı var ki değil mi?

(yazıyı işimden arta kalan kısa sürelerde çabucak yazmaya çalışıyorum, oldukça özensiz ve düşük cümleler içeriyor olabilir, bunca şeyin arasında artık onu da görmezden gelebilirsiniz heralde:)

EKLEME

manajans jwt tarafından bir yorum geldi, sanırım sosyal medya takibini de yapmaktalar  bu çok güzel. Şöyle diyor;

“Elidor’un Facebook Brand Page’inde yayınlanan “Kenan Doğulu Şans Meleklerini Seçiyor!” projesi Manajans-JWT’nin yürüttüğü bir kampanya değildir. Manajans-JWT eş zamanlı olarak yayında olan 2000 Özel Kadın projesinden sorumludur.”

Bu yorumdan anlıyorum ki “aman manajans jwt ye bok atmayın biz böyle şeyler yapmayız.” diyor. Gerçekten yapmamış olabilirler, çalıştıkları farklı bir ajans böyle saçmalıklara girişmiş olabilir ama yine de suçlusunuz. Sorup sorgulamadığınız, göz yumduğunuz için, hoşunuza gittiğine eminim.

Ayrıca markayı umursamadan sırf kendinizi aklamak için buraya amatörce yorum bırakıyorsanız bu işi yapmayı bırakın derim.

Bu arada sayfanın hayran sayısı 106.000 den yavaş yavaş aşağı düşmeye başladı. Yine de eğer ben bu tüm yazdıklarımda yanılıyorsam, sosyalcakal@gmail.com adresine bu kadar hayranın sayfayı ne şekilde beğendiğini gerçek datalarla paylaşınız. Tükürdüğümü yalamaya ve özür dilemeye hazırım.

Reklamlar
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Elidor Türkiye Çok Çakal Çoook

  1. Emre Süvari dedi ki:

    Elidor’un Facebook Brand Page’inde yayınlanan “Kenan Doğulu Şans Meleklerini Seçiyor!” projesi Manajans-JWT’nin yürüttüğü bir kampanya değildir. Manajans-JWT eş zamanlı olarak yayında olan 2000 Özel Kadın projesinden sorumludur.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s